Program/ Logotyp |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
|
Priorytet/ Działanie |
Priorytet 2. – Infrastruktura ekonomiczna Działanie 2.4. – schemat B – Marketing gospodarczy |
Tytuł projektu |
Promocja Strefy Aktywności Gospodarczej przy Porcie Lotniczym Lublin w Świdniku |
Okres realizacji |
2015 |
Koszt całkowity projektu |
446 035,22 zł |
Koszt kwalifikowany projektu |
446 035,22 zł |
Dofinansowanie |
289 922,89 zł z tego: EFRR – 263 423,93 zł dotacja celowa – 26 498,96 zł |
Cele projektu |
Projekt miał na celu wypromowanie terenów inwestycyjnych Gminy Miejskiej Świdnik oraz marki gospodarczej miasta. Narzędziami prowadzącymi do osiągnięcia założonych celów były działania analityczno-strategiczne oraz promocyjne. |
Streszczenie projektu |
W ramach projektu została przygotowana strategia rozwoju terenów inwestycyjnych (z marką gospodarczą miasta) oraz analiza potencjału inwestorów. Przeprowadzona została kompleksowa kampania promocyjna i podjęte działania zmierzające do pozyskania inwestorów dla strefy położonej w pobliżu Portu Lotniczego Lublin. Gmina Miejska Świdnik podjęła szereg działań w celu aktywizacji inwestycyjnej tego terenu, m.in. zmianę planu zagospodarowania przestrzennego, przygotowania do uzbrojenia. W ramach realizacji projektu miało miejsce: przygotowanie strategii rozwoju terenów inwestycyjnych (dokumentu strategicznego w tym marki gospodarczej Świdnika); przygotowanie analizy – badanie potencjału inwestorów w kraju i zagranicą w branżach strategicznych dla rozwoju Świdnika; wykonanie portalu internetowego dla inwestorów z wersją mobilną na smartfony i tablety. Na portalu znajduje się baza danych obszarów inwestycyjnych, panorama sferyczna, materiały informacyjne i promocyjne, bieżące informacje o aktywności gospodarczej Miasta Świdnik, baza firm w Świdniku (z podziałem na branże); przeprowadzenie kampanii promocyjnej w Internecie; przygotowanie spotów promocyjnych; kampania outdoor na bilbordach w regionie i wybranych miastach; kampania na wielkoformatowych mobilnych telebimach LED w całej Polsce oraz promocja na imprezach branżowych; przeprowadzenie kampanii promocyjnej w prasie; wykonanie panoramy sferycznej terenów inwestycyjnych – wizualizacja terenów inwestycyjnych; udział w targach; foldery promocyjne; gadżety promocyjne; organizacja konferencji z inwestorami branżowymi z kraju i zagranicy. |
Promocja Strefy Aktywności Gospodarczej przy Porcie Lotniczym Lublin w Świdniku
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt na stronie Kontakt