OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA ŚWIDNIK
z dnia 28.09.2022 r., publikowane 30.09.2022 r.,
w sprawie wyłożenia do publicznego wglądu
projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania na terenie Gminy Miejskiej Świdnik obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane
Na podstawie art. 37b ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.), w związku z uchwałą LI/560/2022 Rady Miasta Świdnik z dnia 27.01.2022 r. w sprawie przygotowania projektu uchwały ustalającej zasady i warunki sytuowania na terenie Gminy Miejskiej Świdnik obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
zawiadamiam
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania na terenie Świdnika obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane, tzw. „uchwały krajobrazowej”.
Projekt uchwały dostępny będzie w dniach: 10 października – 31 października 2022 r.,
w siedzibie Urzędu Miasta Świdnik, Referat Ekologii i Zieleni, pok. 115, w godzinach pracy urzędu: od 730 do 1530 (od poniedziałku do środy), od 900 do 1700 (w czwartek), od 700 do 1500 (w piątek) oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Świdnik:
www.e-swidnik.pl/uchwalakrajobrazowa oraz BIP: https://umswidnik.bip.lubelskie.pl
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie uchwały rozwiązaniami odbędzie się w dniu 27 października 2022 r. o godz. 16:30 w sali plenarnej Urzędu Miasta Świdnik, przy
ul. Stanisława Wyspiańskiego 27.
Każdy zainteresowany może składać uwagi do projektu uchwały. Uwagi zgodnie z art. 8c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym można składać do Burmistrza Świdnika: osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Świdnik, przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Świdnik, ul. Stanisława Wyspiańskiego 27, 21-040 Świdnik lub drogą mailową na adres: urzad@e-swidnik.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 listopada 2022 r. Liczy się data wpływu uwagi do urzędu. Uwagi złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Składający uwagi podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania lub siedzibę.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Miasta Świdnik.
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Świdnik, ul. Stanisława Wyspiańskiego 27, 21-040 Świdnik.
Klauzula RODO jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta Świdnik:
www.e-swidnik.pl/uchwalakrajobrazowa oraz BIP: https://umswidnik.bip.lubelskie.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
Niniejszą informację otrzymuje Pani/ Pan w związku z obowiązkami określonymi w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1).
TOŻSAMOŚĆ I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Świdnik, ul. Stanisława Wyspiańskiego 27, 21-040 Świdnik, urzad@e-swidnik.pl
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@e-swidnik.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
CELE PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury przyjęcia uwag do projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania na terenie Gminy Miejskiej Świdnik obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Pani/Pana dane osobowe w zakresie numeru telefonu oraz adresu e-mail będą przetwarzane w celu zapewnienia szybkiej komunikacji związanej z realizowaną sprawą.
PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit e RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Pani/Pana dane osobowe w zakresie numeru telefonu oraz adresu e-mail będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, którą można wycofać w dowolnym momencie. Podanie tych danych oznacza zgodę na ich przetwarzanie.
ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, operatorowi pocztowemu lub kurierowi, w celu przekazywania korespondencji papierowej.
Ponadto Pani/Pana dane mogą być ujawnione podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okresy zgodne z kategoriami archiwalnymi,
o których mowa w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 ze zm.) tj. przez okres 50 lat.
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
W zakresie wykonywania prawa dostępu do danych– jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dotyczą, osoba ta ma prawo do uzyskania informacji o ich źródle - o ile informacja ta nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
W przypadku kiedy podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.
INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH
Obowiązek podania Pani/Pana danych osobowych wynika z ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Podanie danych osobowych w zakresie numeru telefon i adresu e-mail jest dobrowolne. Nie podanie tych danych będzie skutkowało brakiem możliwości kontaktu telefonicznego oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej.